Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Βοήθεια σχετικά με την λειτουργία του ηλεκτρονικού ραντεβού

Τι είναι η υπηρεσία online ραντεβού;

Η νέα υπηρεσία online ραντεβού που σας προσφέρει η ΔΕΗ, σας δίνει τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού σε επιλεγμένα καταστήματα της ΔΕΗ, ώστε να εξυπηρετηθείτε την ημέρα και ώρα που εσείς επιθυμείτε, χωρίς αναμονή! Εύκολα, άμεσα και γρήγορα επιλέγετε το αίτημα/εργασία που επιθυμείτε, το κατάστημα που σας εξυπηρετεί, συμπληρώνετε τα απαιτούμενα στοιχεία και το ραντεβού σας έχει προγραμματιστεί!

Σε ποια καταστήματα παρέχεται η υπηρεσία online ραντεβού;

Η υπηρεσία online ραντεβού, παρέχεται στα καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας, Καλλιθέας, Πειραιά, Κηφισιάς, Περιστερίου, Κεντρικής Θεσσαλονίκης, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Βόλου, Λάρισας, Λαμίας, Καλαμάτας και Ηρακλείου.

Ποια αιτήματα/εργασίες μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας online ραντεβού;

Μέσω της υπηρεσίας online ραντεβού, μπορείτε προγραμματίσετε ραντεβού στο κατάστημα της επιλογής σας για να πραγματοποιήσετε: Αλλαγή Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, επιλέγοντας τη ΔΕΗ ως Προμηθευτή σας, Αρχική Ηλεκτροδότηση του ακινήτου σας, Αλλαγή Ονόματος/Χρήσης σε ακίνητο που ήδη ηλεκτροδοτείται, Επανηλεκτροδότηση Ακινήτου, υπογράφοντας σε κάθε περίπτωση νέα σύμβαση με τη ΔΕΗ, και Καταγγελία Σύμβασης.

Ποια είναι η διαδικασία της υπηρεσίας online ραντεβού;

Για να προγραμματίσετε ένα νέο ραντεβού μέσω της υπηρεσίας online ραντεβού, ακολουθείτε τα παρακάτω απλά βήματα:

  1. Επιλέγετε το αίτημα/εργασία το οποίο επιθυμείτε να υλοποιήσετε. Στην σελίδα που ανοίγει μπορείτε να ενημερωθείτε για τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να έχετε μαζί σας κατά την πραγματοποίηση του ραντεβού.
  2. Επιλέγετε «Νέο Ραντεβού»
  3. Από την λίστα καταστημάτων, επιλέγετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί
  4. Επιλέγετε επιθυμητή ημέρα και ώρα
  5. Συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας
  6. Ελέγχετε/επαληθεύετε τα στοιχεία σας και τέλος καταχωρείτε το ραντεβού σας.

Στην οθόνη σας θα εμφανιστεί το αποδεικτικό του προγραμματισμένου ραντεβού, το οποίο μπορείτε να προσθέσετε στο ημερολόγιό σας ή να το εκτυπώσετε. Αυτόματα θα λάβετε ενημερωτικό e-mail με τα στοιχεία του ραντεβού σας.

Πως μπορώ να ακυρώσω ένα online ραντεβού που έχω ήδη κλείσει;

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να παρευρεθείτε στο ραντεβού σας, μπορείτε να το ακυρώσετε και να ορίσετε νέο για όποια ημερομηνία σας εξυπηρετεί.

Για να ακυρώσετε καταχωρημένο ραντεβού, ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επιλέγετε «Τα ραντεβού μου»
  2. Συνδέεστε με τα προσωπικά σας στοιχεία
  3. Στο ραντεβού που επιθυμείτε να ακυρώσετε επιλέγετε «Ακύρωση».

Θα ενημερωθείτε και μέσω e-mail για την ακύρωση του συγκεκριμένου ραντεβού.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την υπηρεσία online ραντεβού;

Η ΔΕΗ με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της δημιούργησε και  προσφέρει την  υπηρεσία online ραντεβού εντελώς δωρεάν!

Τι θα πρέπει να προσκομίσω, όταν θα προσέλθω στο κατάστημα για την πραγματοποίηση του ραντεβού μου;

Κατά την προσέλευσή σας στο κατάστημα θα πρέπει να έχετε μαζί σας τα δικαιολογητικά που αφορούν στην κάθε περίπτωση αιτήματος/εργασίας (αναγράφονται στην αρχική σελίδα καταχώρησης του ραντεβού σας ή στις Συχνές Ερωτήσεις της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr). Επιπλέον, εφόσον πρόκειται για την υπογραφή νέας σύμβασης, θα χρειαστεί να καταβάλλετε και ένα ποσό ως εγγύηση.